loading...

درباره پسر ها

درباره پسر ها

Modir بازدید : 216 پنجشنبه 08 مهر 1395 زمان : 20:42 نظرات (0)

دانلود آهنگ دخترای بد از تی ام بکس
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی گروه محبوب تی ام بکس به نام دخترای بد با ۲ کیفیت متفاوت
Downloade Ahange Jadide TM Bax Be Name Dokhtaraye Bad

TM Bax Dokhtaraye Bad دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام دخترای بد

بیوگرافی تی‌ام بکس: تی‌ام بکس (به انگلیسی: TM BAX) یک گروه ایرانی پاپ می‌باشد که اعضای آن در شهر کپنهاگن کشور دانمارک زندگی می‌کنند. گروه آنها شامل علی‌بی (۱۹۸۸)، نبیلتی (۱۹۸۴)و شاهین‌لو (۱۹۸۳) می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ فعالیت حرفه‌ای خود را در شهر کپنهاک دانمارک در زمینه موسیقی پاپ آغاز کردند.
آنها با فرهنگ و موسیقی ایران آشنا هستند، باوجوداینکه در یک کشور اروپایی بزرگ شده‌اند. آنها به محدود بودن موسیقی اعتقادی ندارند و به نظر آنها می‌توان موسیقی فارسی را با موسیقی کشورهای دیگر ادغام کرد. با این نظرات آن‌ها سبک جدیدی را در موسیقی فارسی به وجود آوردند و بسیاری این کار آنان را مورد تحسین قرار دادند.
تی ام از کلمه فارسی تیمارستان و بکس از کلمه عامیانه بروبکس یا همان ((بروبچ))گرفته شده‌است.
اعضای این گروه به جز علی‌بی که متولد کپنهاگ هست, در تهران متولد شدند. همچنین علی‌بی و نبیلتی که با یکدیگر برادر می‌باشند، تهیه‌کنندگان گروه هستند. در سال ۲۰۰۷ دو آهنگ دختر بندر و خانوم ببخشید را منتشر کردند و با انتشار این دو آهنگ وارد عرصه موسیقی شدند. آنها در سال ۲۰۰۸ برای کسب تجربه و شهرت به اجرای کنسرت پرداختند.

دانلود آهنگ دخترای بد از تی ام بکس

Modir بازدید : 252 چهارشنبه 07 مهر 1395 زمان : 15:00 نظرات (0)

Seagate اولین هارد دیسک 8 ترابایتی دنیا را معرفی کرد

  • Seagate اولین هارد دیسک 8 ترابایتی دنیا را معرفی کرد

    با گسترش روز افزون دستگاه های موبایل و افزایش بی سابقه ی تولید اطلاعات حجیم مانند عکس های چند ده مگاپیکسلی و ویدئو های فول اچ دی، 60 و 120 فریم بر ثانیه یا ویدئو های جدید 4K و 2K، دیگر هارد دیسک های 1 و 2 ترابایتی پاسخگوی نیاز شرکت ها (مخصوصا شرکت ها و دیتاسنتر های ارائه دهنده ی فضای ابری و فضای بک آپ) و حتی برخی خانواده ها نیستند.

    برای همین احتمالا در زمستان امسال شما خواهید توانست برای داشتن حداکثر فضای ذخیره سازی روی یک هارد دیسک 3.5 اینچی، هارد دیسک های 8 ترابایتی را بخرید و استفاده کنید.

    داشتن 8 ترابایت فضای ذخیره سازی روی یک هارد دیسک، علاوه بر افزایش کلی فضای ذخیره سازی در هنگام استفاده، کاهش هزینه ی خرید (هزینه ی قابل پرداخت به ازای هر ترابایت) و کاهش برق مصرفی را نیز به دنبال دارد.

    متاسفانه این شرکت اطلاعات خاصی درمورد محصول جدید خود منتشر نکرده و در حال حاضر فقط میدانیم 3.5 اینچی خواهد بود و از پورت ساتا 3 پشتیبانی خواهد کرد.

    لینک کوتاه | منبع : pcper

    لينک کوتاه: http://tech-news.ir/?p=4427

Modir بازدید : 220 شنبه 03 مهر 1395 زمان : 2:37 نظرات (0)

عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

  • عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

    ستاره های خارجی هالیوودی و دیگر سلبریتی ها در سراسر جهان تصاویر خود را در اینستاگرام منتشر کرده اند و ما هم جذاب ترین این عکس ها را برای شما به نمایش گذاشته ایم. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده نیز هم از این طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند

    و هم سعی دارند با این روش هواداران بیشتری برای خود پیدا کنند. حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. در این مطلب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

    «هنری کویل» در حال انجام تمرینات جوجیتسو.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جیمی دورنان» همراه با همسرش که جز بارداری بهانه ای برای پوشیدن چنین لباسی نمی تواند باشد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جاستین بیبر» اگر عضلات «راک» را داشت احتمالا کلا هیچ وقت لباس نمی پوشید.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکسی متفاوت از «بریتنی اسپیرز» روی جلد مجله «مری کلر»که نشان می دهد او هنوز هم می تواند به کمک فوتوشاپ به زیبایی سالیان دور خود باشد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکس یک ماه پیش «کریستینا اگیولرا» در جشن تولد دخترش با تم ماریو.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«فرگی» روی جلد مجله «پیپر».
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جنسن اکلس» و «جرد پادالکی» سر صحنه فیلمبرداری قسمت های جدید سریال «سوپرنچرال» در ونکوور.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهعکس «جیک جیلنهال» را بالاخره در میان عکس های جشنواره فیلم ونیز برایتان پیدا کردیم.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ویکتوریا بکهام» روی جلد مجله «ووگ».
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کلوئی گریس مورتز» در فستیوال فیلم دوویل در حالتی خیلی جدی که زیاد به او نمی آید.عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کلینت ایستوود» و «ایمی آدامز» و «جنیفر گارنر» در سمت چپ تصویر از جمله هنرمندان حاضر در جشنواره فیلم تلوراید در کلرادو بودند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«اما استون» نیز از دیگر شرکت کنندگان در این فستیوال بود که مسئولیت تبلیغ فیلم «لالالند» که در جشنواره فیلم ونیز افتتاح شد را به عهده داشت.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهوقتی مثل «کیت میدلتون» ظرافت و وقاری ذاتی داشته باشید حتی با این شلوار 25 دلاری هم می توانید در حد خانواده سلطنتی لباس بپوشید.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جیمز فرانکو» همراه با دوستان دوره دبیرستانش که گویا گذر روزگار به بعضی از آنها بیشتر سخت گرفته است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهبه گزارش پارس ناز «لانا دل ری» همراه با «ادی ودر» و اگر اشتباه نکرده باشیم «شن مارشال» از گروه کت پاور در سمت راست تصویر.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاگر شما هم فکر می کردید «بیانسه» با این همه جذابیت حتما مردادی است سخت در اشتباه بوده اید، هفته گذشته تولد این ستاره محبوب بود.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«شکیرا» و استایل بیخیالی مخصوص روزهای یکشنبه؛ البته روزهای دیگر هفته هم ظاهر او تفاوت چندانی ندارد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«زک افرون» از مرگ سگش که ظاهرا خیلی هم به او وابسته بوده اعلام تأسف و ناراحتی کرد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهسلفی مرموز طور «لورد» در جایی که معلوم نیست کجاست.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهدر هوای بی ثبات و همیشه در حال تغییر انگلستان «میسی ویلیامز» حق دارد همزمان هم بارانی بپوشد و هم عینک آفتابی بزند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ایگی آزالیا» از چهره های محبوبم نیست، اما باید اقرار کنیم که این مدل مو و آرایش خیلی به او آمده است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«جسیکا آلبا» با این عکس تولد کویین بی را به او تبریک گفته و حسابی از شخصیت منحصر بفرد او تعریف کرد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کیت هادسون» همراه با «سوفی لوپز» استایلیست و طراح لباس در حال کار روی برند پوشاک راحتی و اسپورت کیت به نام «فبلتیکز».
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«ایان سامرهلدر» همچنان در تلاش برای جمع آوری کمک به منظور بازسازی و راه اندازی مدرسه های لوییزیانا است که در جریان سیل آسیب دیده اند؛ او اعلام کرده یک نفر از میان افرادی که در این کار خیر شریک شوند برنده ویدیو چت با ایان و همسرش خواهد شد!
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاین روزها «ریهانا» و «دریک» در حال برگزاری یک تور مشترک هستند ولی با وجود این که دریک به او ابراز علاقه کرده و وقت زیادی را با هم می گذرانند هنوز هیچ خبری از نامزدی و این حرف ها نیست.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بلا ثورن» با این عکس که در زمان دوازده، سیزده سالگی خودش و «زندایا» گرفته شده تولد این دوست قدیمی اش را تبریک گفت. آنها در این دوره مثل بیشتر نوجوان های هالیوودی ذهنیت درستی از این که در مراسم ها چطور باید لباس بپوشند نداشته اند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«امیلیا کلارک» ترجیح می دهد به جای خریدن ماسک گل از فروشگاه های آرایشی بهداشتی از ماسک گل طبیعی استفاده کند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهپارس ناز : «جنیفر لوپز» کمی دیرتر از بیقه عکس مربوط به مراسم جایزه موزیک ویدیوی ام.تی.وی را به اشتراک گذاشت، اما مثل همیشه باید به میکاپ آرتیست های او یک دست مریزاد اساسی گفت.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«برونو مارس» که قرار است آلبوم جدیدش به زودی منتشر شود این روزها مجددا علاوه بر روی صحنه در اینستاگرام هم خیلی فعال شده است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«هیو جکمن» کلی از مادر زنش تعریف کرده و گفته خیلی خوش شانس است که یک چنین مادر زنی داشته، که خوب البته اگر حرف دلش هم همین باشد خیلی جای تعجب دارد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهبا این همه شباهت نیازی نیست خیلی باهوش باشیم که بتوانیم حدس بزنیم این خانم مادر «هیلاری داف» است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاصلا مگر می شود «جرد لتو» در یکی از شماره های این مطلب حضور نداشته باشد؟!
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«گوئینت پالترو» با این عکس که در کنار «درو بریمور» و «کمرون دیاز» گرفته شده تولد کمرون را تبریک گفته و از این که او یکی از بهترین دوست هایش است به شدت ابراز خوشحالی کرد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«دیوید بکهام» در روز تولد پسرش گفت مطمئن است این لبخند در آینده دل های زیادی را خواهد برد، اگر این آقا کوچولو به جای این که اینقدر شبیه ویکتوریا باشد کمی بیشتر شبیه دیوید بود هیچ شکی در مورد این پیش بینی نبود.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهاین خوشحالی «جسیکا چستین» فقط به خاطر حضور در شهر زیبای میلان است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«انریکه ایگلسیاس» از درگذشت «خوان گابریل» چهره سرشناس موسیقی آمریکای لاتین ابراز ناراحتی کرد.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کریس رونالدو» همیشه هم به آن جذابی و خوش قیافگی که بعضی ها می گویند نیست.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«انگین آلتان دوزیاتان» در تلاش برای شباهت پیدا کردن به ظاهر این روزهای «لئوناردو دی کاپریو».
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بوراک دنیز» روز تولد عشقش را چنان رمانتیک به او تبریک گفت که نصف دخترهایی که او را فالو می کردند بلافاصله او را آنفالو و حتی بلاک کردند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«هادیسه» که کاملا هم مشخص است اصلا احساس زیبایی نمی کند.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«برک آتان» که کم عکس به اشتراک می گذارد اما وقتی هم که پیدایش می شود خوب ظاهر می شود.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«تولگا ساری تاش» و « انگین آک یورک» همراه با دو دوست دیگر ناشناس.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«لی جونگ سوک» همراه با یک نفر که خودش از او به عنوان مرشد و حامی روزهای سختی خود یاد کرده است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«آن جائه هیون» سر صحنه فیلمبرداری یک سریال جدید.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بکهیون» و دوست جان در حال تفریح در سواحل هاوایی.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«لوهان» با یک مدل موی جدید.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«او سه هون» و بقیه!
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«بائه سوزی» با سبک آرایش و پوششی که زیاد از او دیده نمی شود.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کانگ این» در حال اجرای برنامه رادیویی.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«کانیکا کاپور» خواننده بسیاری از فیلم های هندی شناخته شده.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«دیپیکا پادوکونه» که این روزها فراتر از بالیوود رفته و در هالیوود نیز حضور پیدا کرده است جلوی دوربین مجله «پیپر».
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماهسالیان سال است که «آنیل کاپور» هیچ تغییری در مدل مو، ریش و یا حتی سبک لباس پوشیدن خود ایجاد نکرده است.
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه«آرجون کاپور» با این عکس در خیابان های نیویورک گفته که به خانه برگشته است. 
    عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره ها در این ماه

    برترین ها

Modir بازدید : 241 شنبه 03 مهر 1395 زمان : 1:04 نظرات (0)

جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)

  • جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)

    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)

    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)

    بازیگران و ورزشکاران و افراد مشهور ایرانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند آخرین خبرهای مربوط به خود را به اشتراک می گذارند و ما هم آن ها برای شما به نمایش گذاشته ایم: 

    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)استاد عزت الله انتظامی در خانه زنده یاد داوود رشیدی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)امید جهان و ارسلان قاسمی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)امیرحسین رستمی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)بهناز جعفری
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)دیبا زاهدی و رضا کیانیان
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)سارا خوئینی ها
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)ساره بیات
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)سحر قریشی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)سلفی سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال با دریا و دنیز دختران محسن بنگر
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)صمد نیکخواه بهرامی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)کاوه سماک باشی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)کوروش تهامی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)گلناز خالصی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)لیلا برخورداری
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)محسن کیایی، فرهاد اصلانی، ژاله صامتی و مهتاب کرامتی
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی❤
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)مهناز افشار
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)نرگس محمدی و مهران مدیری
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)نگار جواهریان
    جدیدترین عکس های بازیگران و افراد مشهور (104)هدیه تهرانی در دومین جشنواره یوز در روز ملی یوز

Modir بازدید : 541 جمعه 02 مهر 1395 زمان : 23:32 نظرات (0)

تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)

  • تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)

    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)

    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)

    بازیگران و ستاره ها اعم از فوتبالیست ها و خواننده های ایرانی هر اخبار جدید و جذابی داشته باشند در زیر می بینید. فعالیت در حرفه مدلینگ بهاره افشاری و بهنوش بختیاری و عکس های بازیگران برای ما جالب هستند. 

    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)آزاده نامداري و همسرش
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)الهام حمیدی . پژمان بازغی
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)امير جعفري و بانو
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)امیر دژاکام
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)برادران کیایی در خندوانه😉
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)بهاره افشاری
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)بهرام افشاری
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)بهنوش بختیاری
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)تینا آخوندتبار
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)حامد کمیلی
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)حباب عظیمی
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)ریما رامین فر
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)زانیار 
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)سام درخشانی
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)ستاره اسکندری
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)کمند امیر سلیمانی و لاله اسکندری
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)مجيد مشيري و همسرش
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)مهدی یغمایی سر مزار زنده یاد حبیب
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)هستی مهدوی و سردار آزمون👌
    تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی (102)ونوس کانلی در کنار بانو مریم بوبانی

Modir بازدید : 234 چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 22:59 نظرات (0)

چهارمین مرکز تبادل اطلاعات خاورمیانه در ایران راه‌اندازی می‌شود

  • چهارمین مرکز تبادل اطلاعات خاورمیانه در ایران راه‌اندازی می‌شود

    ایران به عنوان چهارمین کشور در خاورمیانه دارای POP بین‌المللی (مخفف POINT OF PRESENCE به معنی نقطه حضور) می‌شود، پیش از این سه کشور امارات، ترکیه و عمان POP بین‌المللی داشته‌اند.

    قرارداد ایجاد POP بین‌المللی در ایران بین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت تلکام ایتالیا اسپارکل منعقد شد. لازم به ذکر است که شرکت اسپارکل یک اپراتور ارائه‌دهنده اینترنت بین‌المللی TIER-1 (سطح یک) است.

    محمدجواد جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص این قرارداد تصریح کرد: با این قرارداد اپراتور اسپارکل تهران را به عنوان یک نود (مرکز) بین‌المللی برای سرویس‌دهی به دیگر کشورهای منطقه تعیین می‌کند، تا ارتباط دو کشور در منطقه به جای ارجاع به مرکزی در اروپا به ایران مسیریابی شود و این موضوع افزایش کیفیت و کاهش قیمت سرویس اینترنت را برای خدمات‌دهندگان اینترنت بین الملل به همراه خواهد داشت..

    جهرمی همچنین افزود: پس از ایجاد POP‌ها، CDN‌های بین‌المللی (شبکه تحویل محتوا)  در این مراکز ساکن می‌شوند که این امر باعث افزایش سطح کیفیت سرویس و رشد محتوا در منطقه خواهد شد.

    به گفته وی، ایجاد مسیرهای ترانزیتی از ایران، کیفیت ارتباطات دنیا را تا ۴۰ میلی ثانیه بهبود خواهد بخشید که تاکنون به دلیل وجود موانع، دنیا خود را از این مسیر محدود کرده بود. هم اکنون با رفع موانع کشورهای شرقی آسیا مانند چین و هند تمایل خود را به استفاده از مسیر ترانزیت ایران- اروپا با محوریت ایران اعلام کرده اند.

    لينک کوتاه: http://tech-news.ir/?p=51163

Modir بازدید : 188 سه شنبه 23 شهریور 1395 زمان : 18:08 نظرات (0)

چشم سوم: نمونه تصاویر شکار شده با دوربین سونی اکسپریا XZ | ترنجی

  • چشم سوم: نمونه تصاویر شکار شده با دوربین سونی اکسپریا XZ | ترنجی
    xperia-xz-17

    مدتی پیش بود که سونی از پرچمدار قدرتمند خود با نام اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) پرده برداشت. این اسمارت فون قدرتمند جدید سونی به گفته‌ی این شرکت ژاپنی دارای بهترین دوربین در بین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار است. سونی در تلفن‌های خود از بهترین دوربین‌های موجود استفاده می‌کند ولی این‌بار ظاهرا نباید از لفظ بهترین استفاده کنیم و باید به دنبال واژه‌ی مناسب‌تری باشیم.

    با ترنجی همراه باشید…

    سونی در اوایل امسال و با عرضه‌ و معرفی اکسپریا ایکس پرفورمنس توانست یکی از بهترین جایگاه‌ها را در آزمون سخت DXOMark به دست آورد. سونی یکی از بهترین سازندگان سنسورهای دوربین در جهان است و مسلما باید در محصولات خود بهترین ساخته‌هایش را استفاده کند.

    اکسپریا ایکس زد دارای دوربین 23 مگاپیکسلی است که در عدد و ارقام همانند اکسپریا ایکس و اکسپریا زد 5 می‌باشد اما آیا همه چیز تنها تعداد پیکسل‌ها است؟ طبق تجربه‌ی چندین و چند ساله‌ی ترنجی این حرف به هیچ وجه صحیح نیست. فاکتورهای زیادی در ثبت یک تصویر شفاف و دقیق موثر هستند که تعداد پیکسل‌ها عملا نقش کوچکی را بازی می‌کند. فاصله‌ی کانونی اکسپریا ایکس زد F2.0 است اما با توجه به لیزر اتوفوکس به کار رفته در این تلفن، به همراه سنسور RGBC-IR باید منتظر تصاویری بسیار جذاب و به نوعی تو دل برو! باشیم.

    اکسپریا ایکس زد تنها عضو از خانواده اکسپریا ایکس سونی است که می‌تواند فیلم 4K ضبط کند. در واقع اکسپریا ایکس پرفورمنس با آن عظمت تنها می‌توانست فیلم Full HD ثبت کند! دوربین سلفی این پرچمدار قدرتمند 13 مگاپیکسل است که برای ثبت تصاویری از خود ، خانواده و دوستان بسیار ایده آل می‌باشد. البته قبل از ایکس زد دیگر اعضای سری ایکس نیز دارای دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی بوده‌اند همانند اکسپریا ایکس و ایکس پرفورمنس.

    بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و چشمان شما را به دیدن نمونه تصاویر ثبت شده توسط ایکس زد دعوت می‌کنیم. تصاویری که ممکن است همانند چشمان شما باشد. چشم سوم!!

    gsmarena_001_2 gsmarena_002_2 gsmarena_003_2 gsmarena_004_2 gsmarena_005_2 gsmarena_006

    نظر شما در این رابطه چیست؟

    gsmarena

Modir بازدید : 217 پنجشنبه 18 شهریور 1395 زمان : 23:00 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

دانلود موزیک ویدئو جدید و تماشایی سلام از ساسی مانکن

Sasy Salam Video دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است.

ویدئو آهنگ سلام

به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

هِی سلام علام علم حبیب یه کُلکّل الکلام
هی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
مگه میشه به تو دل ندم
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سَلامی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …

تکست آهنگ جدید ساسی سلام

هِی سلام علام علام حبیب یه کُلکّل الکلام
هِی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
نه نمیشه به تو دل ندم
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …
تو که میخواستی پای من واستی
یا الأبک القاضی إنت روحیة الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی
یا الأبک القاضی روحیة الراسی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
هی إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام

دانلود کلیپ ساسی سلام

Modir بازدید : 306 دوشنبه 15 شهریور 1395 زمان : 22:38 نظرات (0)

دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سلام از ساسی مانکن
Downloade Ahange Jadide Sasy Mankan Be Name Salam

Sasy Mankan Salam دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

ویدئو آهنگ سلام به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

تکست آهنگ سلام از ساسی مانکن

Modir بازدید : 202 شنبه 13 شهریور 1395 زمان : 0:43 نظرات (0)

حکم روزه داری خانم ها در ماه مبارک رمضان

  • حکم روزه داری خانم ها در ماه مبارک رمضان

    حکم روزه داری خانم ها در ماه مبارک رمضان

    حکم روزه داری خانم ها در ماه مبارک رمضان 

    دغدغه اکثر خانم ها در ماه مبارک رمضان احکام شرعی آنها هست ،شک دارند که آیا روزه آنها صحیح هست یا خیر .بنابراین در اینجا مطالب مفیدی در این رابطه تهیه شده است .

    احکام استحاضه و نفاس برای بانوان روزه‌دار از توضیح المسائل جامع آیت‌الله سیستانی منتشر می‌شود.

    – اگر زن در شب ماه رمضان پیش از اذان صبح از حیض یا نفاس پاک شود و عمداً غسل نکند، و اگر وظیفه‌اش تیمم است و تیمم ننماید، روزه آن روز را باید تمام کند و قضای آن را نیز بگیرد. و در روزه قضای ماه رمضان اگر عمداً غسل و تیمم را ترک کند

    ـ بنا بر احتیاط واجب ـ نمی‌تواند آن روز را روزه بگیرد.

    – زنی که در شب ماه رمضان از حیض یا نفاس پاک شده، اگر عمداً غسل نکند تا وقت تنگ شود، باید تیمم نماید، و روزه آن روزش صحیح است.

    – اگر زن پیش از اذان صبح در ماه رمضان از حیض یا نفاس پاک شود و برای غسل وقت نداشته باشد، باید تیمم نماید، ولی لازم نیست تا اذان صبح بیدار بماند. و همچنین است حکم جنب در صورتی که وظیفه‌اش تیمم باشد.

    – اگر زن نزدیک اذان صبح در ماه مبارک رمضان از حیض یا نفاس پاک شود، و برای هیچ‌کدام از غسل و تیمم وقت نداشته باشد، روزه‌اش صحیح است.

    ـ اگر زن بعد از اذان صبح از خون حیض یا نفاس پاک شود، یا در بین روز خون حیض یا نفاس ببیند، اگرچه نزدیک مغرب باشد، روزه او باطل است.

    – اگر زن غسل حیض یا نفاس را فراموش کند، و بعد از یک روز یا چند روز یادش بیاید، روزه‌هایی که گرفته صحیح است.

    – اگر زن پیش از اذان صبح در ماه رمضان از حیض یا نفاس پاک شود و در غسل کوتاهی کند و تا اذان غسل نکند، و در تنگی وقت تیمم هم نکند ـ چنانچه گذشت ـ روزه آن روز را باید تمام کند و قضا نماید،

    ولی چنانچه کوتاهی نکند مثلاً منتظر باشد که حمام زنانه شود، اگرچه سه مرتبه بخوابد و تا اذان غسل نکند، و در تیمم کردن کوتاهی نکند، روزه او صحیح است.

    – اگر زنی که در حال استحاضه کثیره است، هرچند غسل‌های خود را به تفصیلی که در احکام استحاضه در مسأله (۳۹۴) گفته شد بجا نیاورد، روزه او صحیح است. همچنان که در استحاضه متوسطه اگرچه غسل نکند، روزه‌اش صحیح است.

    – کسی که مسّ میت کرده ـ یعنی جایی از بدن خود را به بدن میت رسانده ـ می‌تواند بدون غسل مسّ میت روزه بگیرد، و اگر در حال روزه هم میت را مسّ نماید، روزه او باطل نمی‌شود.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 1,433
  • بازدید سال : 18,313
  • بازدید کلی : 75,741
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین