loading...

درباره پسر ها

دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری سی سالگی Download New Album Ehsan Khajeh Amiri Called 30 Salegi with Text On Saba-Musi   خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. به دلیل مت

Modir بازدید : 238 دوشنبه 08 شهریور 1395 زمان : 21:39 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری سی سالگی

Download New Album Ehsan Khajeh Amiri Called 30 Salegi with Text On Saba-Musi

khaje دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری سی سالگی

 

خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. به دلیل متولدشدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا یادگرفت.
در ۱۲سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد. کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای مختلف را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به اتمام نمی‌رساند. فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصه خوانندگی یک شوخی می‌دانست. در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش استاد ایرج بود ٬که خود او موفقیت این آلبوم را تا حد زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای ساخت موسیقی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه
که زیبا ترین خط شعرای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه….

دانلود آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری
چه چیزی تو عمق چشاته که من
یک نگاه تو رو به یه دنیا نمیدم
که بعد از تماشای چشای تو
از زمینو زمان عاشقانه بریدم
تو با کل رویای من اومدی
تا تو سی سالگی باورم زیرو رو شه
که زیباترین خط شعرای من
از تماشای چشم تو هر شب شروع شه
اومدی تا بره فصل دیوونگی
شدی آرامش کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام
آرزوهامو از کی بجز تو بخوام
اومدی تا بره فصل دیوونگی
شدی آرامش کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام
آرزوهامو از کی بجز تو بخوام
تکست آهنگ احسان خواجه امیری به نام سی سالگی
دلم از تماشای چشمای تو
یه حسی مثل پرگرفتن گرفت
چشمای تو تا پیش چشم منه
مگه میشه این حالو از من گرفت
تمام وجودمو هر ثانیه
تو دریای فکر تو حل میکنم
نگاه کن واسه اینکه تو با منی
چجوری خدا رو بغل میکنم
اومدی تا بره فصل دیوونگی
شدی آرامش کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام
آرزوهامو از کی بجز تو بخوام
اومدی تا بره فصل دیوونگی
شدی آرامش کل این زندگی
با تو هر ثانیه عاشقانست برام
آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 17,371
  • بازدید کلی : 74,799
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین